کارهایی که نباید با گوشی هوشمند خود کرد
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

کارهایی که نباید با گوشی هوشمند خود کرد

 

 

 

Image result for ‫کارهایی که نباید با گوشی هوشمند خود کرد‬‎

 

 

 استفاده از شارژهای متفرقه یا مربوط به گوشی های دیگر

هر باتری شارژر مخصوص خود با ولتاژ تعریف شده را دارد و بر اساس ظرفیت باتری و نوع آن این شارژر متفاوت است. در نتیجه استفاده از شارژرهای متفرقه هرچند می تواند منجر به شارژ شدن هوشمند شما باشد، در عین حال میتواند آسیب جدی به گوشی یا باتری آن نیز وارد کند. بهتر است پیش از استفاده از یک شارژر متفرقه، از همخوانی آن با باتری هوشمند ـ با استفاده از اطلاعات قبلی در مورد شارژر مخصوص گوشی خود ـ مطمئن شوید

 

 

عدم استفاده از گذرواژه بر هوشمند

البته این موضوعی است که بارها در مورد آن هشدار داده شده و اکنون نیز بسیاری از کاربران از الگو یا گذرواژه برای حفاظت ابتدایی از گوشی هوشمند خود استفاده می کنند. این توصیه برای آن دسته از کاربرانی است که بنا به هر دلیل از جمله تنبلی گوشی خود را بدون هیچ گذرواژه یا مکانیزم حفاظتی رها کرده اند. همچنین باید توجه داشت که استفاده از گذرواژه به نسبت با استفاده از الگو ضریب امنیتی فوق العاده بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد، لذا توصیه این است که تا حد امکان به جای استفاده از الگو از گذرواژه بر روی هوشمند خود استفاده کنید.

 

 

فعال کردن اعلان یا Notification برای هر یک از برنامه ها

اعلان ها صرف نظر از آنکه مدام گوشی شما را به صدا درمی آورند، نیاز به برقراری ارتباط مخابراتی یا اینترنتی مداوم دارند. نتیجه این موضوع نیز کاهش سریع ذخیره باتری است. در نتیجه بهترین راه برای رهایی از مزاحمت های بی مورد و نجات ذخیره باتری غیر فعال کردن اعلان های غیر ضروری در تنظیمات گوشی هوشمند است.
علی در تاریخ ۱۳۹۵/۸/۱ نوشته است:
واقعا نکات جالبی بودن و ممون اما یه سوال نظر شما در مورد شارژر های جدید چیه ؟؟ منظورم شارژر های ( fast charging ) هست . میشه بصورت بلند مدت از این نوع شارژر ها استفاده کردن ، آیا به باتری گوشی آسیب نمی رسونه ؟؟
سامان موسوی در تاریخ ۱۳۹۵/۸/۲ نوشته است:
سلام.. چرا به صورت بلند مدت هم به گوشی و هم به باتری صدمه خواهد زد. سعی کنید از این امکان فقط در مواقع ضروری که نیاز به سریع شارژ شدن دارید استفاده کنید.

 

 خاموش نکردن گوشی

کارشناسان بر این باورند، برای جلوگیری از استهلاک شدید گوشی هوشمند به ویژه در خصوص باتری آن باید حداقل هر یک هفته یک بار آن را خاموش کنید، زیرا روشن بودن گوشی به شکل مداوم منجر به تحت فشار بودن شدید باتری خواهد شد. در نتیجه بهتر است، به جای کوک کردن ساعت گوشی هوشمند خود، یک ساعت زنگ دار بخرید و در طول شب و هنگام خواب به هوشمند خود استراحت دهید

 

موفق باشید





:: برچسب‌ها: کارهایی که نباید با گوشی هوشمند خود کرد,بوی سرور, مجازی خرید لایت اسپید, آپاچی آلمان, فرانسه سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: